Ecuador, here I come! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Annerieke - WaarBenJij.nu Ecuador, here I come! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Annerieke - WaarBenJij.nu

Ecuador, here I come!

Door: Annerieke Bouwman

Blijf op de hoogte en volg Annerieke

03 Januari 2013 | Nederland, Apeldoorn

Lieve Allemaal,

Morgen is het dan eindelijk zo ver! Mijn avontuur gaat beginnen! Al jaren praat ik er over om op reis te gaan, en dit jaar komt het er dan eindelijk van.
Het duurde even voordat ik deze reis had uitgekozen, want ooooh help wat was het lastig kiezen, ik vind zowat de hele wereld interessant!

Maargoed, morgen vlieg ik dus lekker naar Ecuador! Je zou verwachten dat ik alles mooi op tijd klaar zou hebben, alles ingepakt en alles geregeld. Ik weet immers al heel lang dat ik deze reis ga maken. Maarrr niets is minder waar! Vandaag pas alle spullen in mijn tas gedaan, muziek op mp4 gezet en andere kleine dingetjes. Ik was vanavond om half 6 pas echt met alles klaar.. strakke planning he ;). haha.

En of ik last heb van spanning? hahah joaaaah, zo'n beetje de hele week! Soms een beetje te... (werd beetje gek van al die kleine dingetjes die nog gedaan of gekocht moesten worden), maar over het algemeen in positieve zin. Gisteravond stuitte ik juist weer echt alle kanten op van opwinding!
Maar hoe dichtbij Ecuador nu ook is, ik besef nog steeds niet helemaal dat ik morgen aan de andere kant van de wereld zit, en dat ik dit écht ga doen.

Maarr ik ben er klaar voor ! Het scheelt trouwens echt zooo erg dat er afgelopen zaterdag een supriseparty was georganiseerd! Daarna had ik echt zoiets, jaaaa nu kan ik vertrekken.
Voor de gene die er niet bij waren, het was voor mij echt één grote verrassing, totdat de kamerdeur open ging had ik niets door. En ik schrok me dan ook echt dood toen ik al die mensen zag "Suprise!". Ik was even helemaal de weg kwijt en de tranen sprongen in mijn ogen. En de volgende dag kwamen er nog meer tranen door het lezen van alle lieve verhaaltjes die zijn geschreven in een soort van "afscheidsboekje". Ik denk dat ik hier op lastige momenten (want tja die zullen heus wel komen), veel steun aan zal hebben. Lieve allemaal, nogmaals heeeeeel erg bedankt!

Ik had me trouwens voorgenomen om een kort verhaaltje te schrijven, maar wen daar maar alvast aan, daar ben ik behoorlijk slecht in....

Adios amigos! Hasta unos tres meses!

  • 03 Januari 2013 - 21:35

    Esther Bleker:

    Een fijne reis en super veel plezier gewenst!!
    Ben benieuwd naar je toekomstige verhalen :D

  • 03 Januari 2013 - 22:44

    Ben Van Hagen:

    Good luck en adios xxx

  • 03 Januari 2013 - 23:19

    Jan Van Der Gaag:

    Annerieke, ik wens je super super super super super super veel plezier in Ecuador! Ben echt benieuwd wat je daar allemaal meemaakt!

    x Jan

  • 04 Januari 2013 - 15:09

    Stichting Muses:

    Hoi Annerieke,

    Ik wens je een geweldige reis toe met prachtige ervaringen!

    Geniet ervan.
    Gr Romy
    www.hetvrijwilligersnetwerk.nl

  • 04 Januari 2013 - 21:49

    Lenneke:

    Heee An!
    Ik ben je vlucht live aan het volgen via internet, haha.
    Hopelijk heb je een goede reis gehad!
    Dikke knuffel van Lennie xxxxxxxxxxxx

  • 05 Januari 2013 - 17:08

    Paige:

    aaah kan niet wachten op je volgende verhaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annerieke

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 751
Totaal aantal bezoekers 11881

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 19 Maart 2013

Ecuador!

Landen bezocht: